loading...
میرتابازار | دانلود آهنگ جدید , دانلود سریال , عکس جدید
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 175 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (1)

جوک های خنده دار آذر ماه 92

خانم های عزیزِ دانشجو توجه فرمایید:

لطفا جزوات را با خودکاری غیر از آبی ، مشکی ننویسید

موقع کپی گرفتن ، بدجور میفته !

در صورت تکرار این عمل ؛جزوۀ اصلی از شما گرفته خواهد شد 

و کپی ها را تحویلتان خواهیم داد ..!

با تشکر ، جمعی از دانشجویانِ پسر

☺☻☺☻

ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﮐﺎﺭ ﺗﻮ ﻣﻌﺪﻥ ﺳﺨﺖ ﺗﺮﯾﻦ ﮐﺎﺭ ﺩﻧﯿﺎ ﻧﺰﺩﯾﮏﺷﺪﻥ ﺑﻪ ﮐﻨﺘﺮﻝ ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻧﻪ 

ﻭﻗﺘﯽ ﺑﻘﯿﻪ ﺩﺍﺭﻥ ﺳﺮﯾﺎﻝ ﻣﯿﺒﯿﻨﻦ

☺☻☺☻

بادیدن بازیهای والیبال میشه فهمید:

حمزه زرینی اتصالی داره

یا باعث نابودی تیم میشه یا یه تنه همه امتیاز هارو جارو میکنه =))))

☺☻☺☻

يه آقايي براي تسليت گفتن،ميخواست بره خونه کسي که به تازگي

 زنشو از دست داده بوده  ولي اشتباهي مي ره خونه آقايي که

 موتورش رو گم کرده بود، بهش تسليت ميگه

 ولي طرف با کمال خونسردي مي گه: نه آقا راحت شدم از دستش، 

جلوش تاب داشت، تهش باد مي داد و تازه هرکي مي رسيد، مي پريد روش :|

☺☻☺☻

سوال شرعی

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت علمای محترم

در یک روز کاری ساعت 7 صبح میخواستم اتومبیلم را از پارکینگ بیرون بیاورم.

دیدم ماشینی جلوی درب منزل راه را بر من بسته.

در همین لحظه یک آقا به کمکم آمد

و با راهنمایی او و 19 بار عقب و جلو کردن، 

ماشین را ازپارکینگ خارج کردم. و از آنجا که خسته اش کرده بودم،

در راه خدا به او 5هزار تومن دادم

مشکل اینجاست. حال که خواستم حرکت کنم،

 آقاهه سوار همان ماشینی که راه را بر من بسته بود شد و حرکت کرد.

از نظر شرعی کشتن این شخص جایز میباشد یاخیر؟!!!!

☺☻☺☻

بکشم پایین یه حالی به همتون بدم؟

.

.

.

.

.


از طرف دلار :|

خاک توسرت که الان همه همسنات دارن آپولو هوا میکنن

ولی تو هنوز دنبال چیزای خاک بر سری هستی

☺☻☺☻

غضنفر اومد خونه دید دست زنش یه ساعت نو بود

بهش میگه مبارکه از کجا آوردی 

زنش میگه : یه ساعت دادم یه ساعت گرفتم

☺☻☺☻

شعر دخترها در مهد کودک های ایران

 ﻳﻪ ﮐﻠﻴﭙﺲ ﺩﺍﺭﻡ ﻗﻠﻘﻠﻴﻪ

ﺳﺮﺥ ﻭﺳﻔﻴﺪ ﻧﻴﻢ ﻣﺘﺮﻳﻪ

ﻣﻴﺰﻧﻢ ﺭﻭ ﺳﺮﻡ ﻫﻮﺍ ﻣﻴﺮﻡ

ﻧﻤﻴﺪﻭﻧﻲ ﺗﺎ ﮐﺠﺎ ﻣﻴﺮﻡ

ﻣﻦ ﺍﻳﻦ ﮐﻠﻴﭙﺴﻮ ﻧﺪﺍﺷﺘﻢ

ﻗﺪ ﮐﻮﺗﺎﻫﻲ ﺩﺍﺷﺘﻢ

ﺍﻓﺴﺮﺩﮔﻲ ﻫﻢ ﺩﺍﺷﺘﻢ

ﺑﻲ ﺍﻓﻢ ﺑﻬﻢ ﻋﻴﺪﻱ ﺩﺍﺩ

ﻳﻪ ﮐﻠﻴﭙﺲ ﻧﯿﻢ ﻣﺘﺮﻱ ﺩﺍﺩ !!!!!

☺☻☺☻

من نمیدونم یه سری با بی ام و و پورشه رفته بودن مراسم عذاداری چه حاجتی بگیرن ؟
خو لامصب شما همین الان سوار حاجتای مایید:))

☺☻☺☻

این دخترایی که تو خونه دست به سیاه وسفید نمیزنن؛
اما تو مهمونیا میخوان خودشونو تو ظرفشویی خفه کنن!!

اینارو اذیت نکنید!
اینا دنباله (مادرشوهر)می گردن ..!

☺☻☺☻

گفتم : خواهرم حجابت ؟؟ 

چیزی نگفت......

.دوباره گفتم : خواهرم حجابت ؟!....

برگشت و گفت : چی ؟؟.........

.گفتم : اِوااااااا خاک بر سرم !!تو پسری جیگر ؟؟

خخخخخخخ

☺☻☺☻

ﺑﻪ دوست دخترم ﻣﯿﮕﻢ ﺑﯿﺎ ﺑﺮﯾﻢ ﺳﯿﻨﻤﺎ

ﻣﯿﮕﻪ ﻧﻪ ﻫﻨﻮز واسه این کارا زوده!!

اینم وﺿﻊ ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ ﮐﺸور |:

این کارا چیه آخه تو  سینما میکنید:))

☺☻☺☻

یه دوست دختر داشتم من دوست پسر دومیش بودم :)))
.
.
.
فکر میکرد خیلی زرنگه :))) نمیدونست خودش سومیه

بله اینجوریاس :)) سرم کلاه نمیره :))

☺☻☺☻

این تازه ظریف بود رفت ترکوند

منتظره کلفتش باشید :)) بله اینجوریاست

☺☻☺☻

روايت داريم تا چند ماه ديگه بنزين ميشه ليترى ٥٠ تومن. اونم عمرا اگه ظريف بزاره حساب كنى:))

☺☻☺☻

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 159
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 125
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 133
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 176
  • بازدید ماه : 1,292
  • بازدید سال : 4,992
  • بازدید کلی : 156,902